BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Feb 8, 2012

my ex-bf wedding :)



cm tak caye je ble tgk pic2 ni..haha..cm xsangke plak aku bleh attend wedding org yg pnah jd BF aku..hahaha...kwn2 yg tau love story aku n die mmg ckp aku ni tabah+kuat untuk tgk smue ni depan mate..sebenarnye aku xdijemput oleh pengantin..die ckp takot aku sdeh..aku g ni pn sbb mak+abah die mintak aku dtg..utk x mengecewakan keluarga angkat aku ni,aku g gak..tabahkan hati even termenangis jugak akhirnye...aku happy sgt tgk die bahagia..tp aku sdeh igtkan pe yg pnah aku lalui ngn die..aku xpnah nyesal kenal die..byk aku blaja utk jd kuat..terharu sgt ngn layanan family die..menangis aku dibuatnya ble dipeluk cium oleh mak+kakak+ipar2 nye..yg penting,aku maafkan smue nye n xde dendam dlm hati..jauh skali niat utk merampas kebahagiaan org..janji ALLAH pasti,andai die bkn jodoh kte,die ttp bkn kte yg punya..wahai hati,aku tau ade yg setia menanti..ade yg sentiasa memahami dan ade yg sentiasa menemaniku kali suka dan duka.. barakallah Aizuddin dan Zailiana :)
cantik kn? :)

candid dr jauh :)

ida n me

muke masam_nk sruh aku cpat balik agaknye..hahaha

0 comments: